På verandan, i min lilla stuga.

 
 
 
Dom där regnskurarna vi har nu, överraskar ofta med plötsliga skyfall.
Bland det som jag tycker mest om på min lilla stuga är verandan.
Den är inte stor, men där kan jag sitta och filosofera medan regnet faller.
Höra vindens sus, lite musik och må gott.
En kopp kaffe och jag har svårt att låta bli en kaka, lite sött i tillvaron ni vet.
 
( Korgstolarna kommer jag att måla om, men det blir nog nästa år, inte i min favoritfärg)
 
 
 
Lite pysslande med att hänga upp två ljuslyktor
& så läste jag en bok, som jag fått av en god vän.
 
 
 
 
Hej söndag.
 
 
Äntligen har FABRIKEN startat igen och idag visas söndagsbilder av bloggare landet runt, här
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Så himla fint du har det

2 Anemonen:

Ja men lite rosa är väl fint men det ska passa till övrigt så klart. Vackert ställe du har.

Svar: Tack snälla du
Lissen

3 Mia:

Jag har verkligen full förståelse för att du trivs där på den fina verandan...hela bilden andas frid, nåt vi behöver lite då och då....kram på dig underbara du!

4 finurligafroken:

Så fin du har de! Och de låter underbart att sitta där och njuta. Kram

5 Hemmakatten:

Vilken underbar vrå du har på verandan. Avis! :)

6 BP:

Då rosa verkligen inte är min favo färg så är jag tacksam att du kommer att måla om korgstolarna. Å du - bordet ehöver nog också en omgång;-)

7 Hem ljuva hem:

Härligt med verandor. Det gäller att suga länge på sommaren.. Kraaam Pia

8 Malin:

Din stuga är ett riktigt smultronställe och vilken mysig altan!!

9 bia:

Mysigt där på lilla verandan...
Det gick ganska bra på loppisen i helgen iaf ;))...när jag skulle packa ihop, kom bästa kunden, hihi....
Kram bia

10 Gärdsmygen:

Nu gillar jag den där radion lite extra mycket!! Cool!

Kommentera här: