Vackra Lena

 
 
Vi promenerade hemifrån mej, längs stigen som går bredvid Selångersån.
En sommardag för några veckor sedan, en av dom där soligt fina.
Hade packat med picnic, kyckling, körsbärstomater och annat gott.

& tänk vad man pratar bra medan man promenerar och den där vägen är så lummigt grön.
 
Mot eftermiddagen så fotade jag finaste brandomsvännen, hon som känner mej utan och innan.
Vi skrattade, sådär ända inifrån magen, där vi satt bland alla träden och blommorna.
Ljudet ringlade sig upp i skyn och kanske någon liten fågel, undrade vilka vi var.
 
Men den här bilden den ville jag skulle lysa lite av mjukhet och det där vackra som är Lena.
Inifrån och ut.
 
 
 
 
Må så gott, allesammans!
 
 
 

Kommentarer:

1 BP:

Vilken fantastiskt fin bild! Lena strålar verkligen inifrån och ut.

2 Helén i Vilrummet:

Vacker bild! Och vacker text!
Kram Helén

3 Lotta 8`):

Åh så fint! Både bild, person och dina fina ord om din väninna ♥ Roligt och utmanande med fotokurs gissar jag. Ibland är det bra med förnyelse och lära sig använda ögonen till andra objekt, än vad man brukar, fast jag tycker du verkligen varierar dina motiv och du har förmågan att fånga människor på bild.
Ha en skön helg ♥

4 Ninette:

jag säger du det, du gör så fina porträtt både med kameran och med texten!

5 Ninette:

(jag säger DÅ det skall det stå!)

6 bia:

Jättefin bild på Lena;))
Kanske ses vi i helgen då, hihi...en liten fågel kvittrade ;)
Trevlig helg!
Bia

7 mot plus:

så fin!

Svar: Tack snälla Alina!
Lissen

Kommentera här: