Det har hunnit bli vinter och igår kom jag tillbaks ................

 
 
 
Det har blivit har hunnit bli vinter och jag frös lite igår när jag kom hem från mina resa i Laos och Kambodja.
Men jag värms av mina mina minnen, som finns i mitt inre.
Just nu som ett virrvarr av alla intryck och glädje över allt jag fått vara med om
 
Resevänner som var med på samma äventyr och alla människor jag mött och ibland vandrade jag iväg ensam med mina kamera.
Som med dom här bilderna högt  på en liten väg bland Sockertoppsbergen i Laos
 
& dom där barnögonen som jag har tittat in i.
Som lyst av livsglädje och nyfikenhet.
Leenden som förtrollat mej.
 
 
 
 
Nu är jag hemma bland hyacinter, tända ljus och decemberdofter.
& det känns gott att vara hemma igen.
Fast lite svårt att förstå att det är andra advent.
 
Hoppas att alla ni som tittar in här, mår gott i lagom decemberfart
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Hannis:

Kan tänka mig att det är mycket att smälta nu.
Tror du har haft en fantastisk resa.

Välkommen hem och en fin andra advent//Kram Hannis

2 Lillgarden:

Välkommen hem till kalla Sverige!
Ska bli kul att se dina bilder och läsa om din resa!

3 Lotta `8):

Välkommen hem :) Så fina de är, barnen, ser så glada ut. Har följt din resa via Instagram och det ser ut som om du har upplevt mycket. Ha en skön söndag, kram ♥

4 BP:

Välkommen tillbaka! Av bilderna och texten förstår jag att du har fått uppleva många härliga äventyr. Å dessa bilder är en bra början!

5 finurligafroken:

Välkommen hem! Ska bli härligt att se och höra mer om din resa när du landat i allt. Kram

6 Mia:

Åh underbara bilder, jag bara leeeer :-))))
Kram på dig fina och välkommen hem!

Kommentera här: