Flicka med stjärnögon ........................

 
 
Där vid den lilla vägen utanför Luang Prabang, så gick jag sakta och tittade mej omkring.
En flicka med stjärnögon följde mej med blicken och jag stannade till.
 
Våra ögon möttes ett ögonblick
& jag såg in i hennes milda blick
 
Hon tittade mot mej och log ett blygt leende.
Den stunden, alltså ♥
 
Sedan var det dags för mej att skynda till bussen.
(Och jag har några fler bilder att visa på den lilla goa flickan en annan dag)


 
 
Onsdag och julen närmar sig

Kommentarer:

1 Mia:

Vilka fantastiska ögonblick du varit med om, de där korta men ändå så minnesvärda, kram fina du!

2 Cathrine:

Mycket söt flicka i ett fantastiskt foto, min vän
Kram

Svar: Tack min goa vän ♥
Lissen

3 BP:

Gillar hennes blick - en blandning av nyfikenhet, lite skepsis och godkännande av fotografen.

4 Ebba Molin:

Så vackert.

5 bia:

Söt liten tjej;)
Kram bia

Kommentera här: