Sötblicken ~ En liten flicka från Vietnam

 
 
Den där minen och sötaste goblicken full av förundran.
Sådant smälter jag totalt för.
 
En liten flicka som jag träffade på i en park i Hanoi, Vietnam.
Hennes familj satt stolt på bänkar alldeles intill och log mjukt medan jag fotade deras lilla söta flicka.
Sedan jag fotat klart visade jag mina bilder för mamman och pappan, som nickade med glad och nöjd blick
 
 
 
 
 
 
Sista dagen i februari, dagarna har försvunnit i snabb takt.
Nu är det strax helg och min kommer att bli med lungt mys.
 
 
En fin helg, önskar jag dej!
 

Kommentarer:

1 Mia:

Den blicken kan smälta is....underbar...
Önskar dig en riktigt god helg med många fantastiska små ögonblick i livet, kram goa du!

2 BP:

Vilken sötsak! Du är verkligen duktig på att porträttera barn och vuxna.

3 Malin:

Så fint, du är så bra på möta dem du inte känner och tar så personliga och fina porträtt.

4 Sara:

Vilken blick! Och för att inte tala om färgerna i bilden, bra jobbat :)
Kram!

5 Ninette:

åh, vilken bild, vilken blick!

6 Lillgarden:

Vilken underbar bild på en underbar liten flicka

7 Lotta:

Fin helg önskar jag dig. Vilka vackra ögon den söta lilla flickan har verkligen :)

8 bia:

Vilka ögon.....trevlig helg!!!
Kramis bia

9 Anna :

Naaaa men du så söööt o go'. Du är mästerlig med kameran jag är så glad att ha en sådan syster.

Kommentera här: