Att få hjälp ............................

 
 
 

 
Här i min stad har det regnat massor i några dagar och då ska man ju också ha något  att göra här hemma.
 
Jag försökte ta itu med bildfix som jag inte förstod, hur mycket jag än läste och försöket följa instruktion.
Tanken att ge upp låg väldig nära.
 
Som en räddande ängel var min fina fotovän Johanna Svanström som bor i vackra Varberg.
Vi har aldrig träffats i verkliga livet, men mötts via blogg.
Så sitter vi där i två delar av landet och hon lotsar mej fram, tills jag fixat mitt bildproblem.
& ger mej extra tips som hon tror jag har glädje av. Så omtänksamt.
Tack, tack, tack, goa underbara Johanna
 
Titta in på hennes sida får du se underbart fina bilder.
 
 
 
 
Dom gråa molnen, har blivit en nyans ljusare idag.
Snart blir det nog finare.
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 ninni:

Så fin bild :) kul att "träffa" någon på grund av bloggandet :)

2 Mia:

Internet är ju suveränt!!!! Så härligt med vänner man ändå aldrig träffat och som kan hjälpa till, ännu ett guldkorn i tillvaron
Stor kram!!!

3 BP:

Bloggvärlden är helt fantastisk! Den är en riktig kunskapsdatabas. Å alla delar med sig också. Helt underbart!

4 Cathrine:

Ja tänk vad bloggvärlden och internet och även det öppna sinnet kan leda oss.💕💕
Så bra att du fick hjälp vännen!
Kram

Svar: Var verkligen toppen att jag fick hjälp. Svårt att klura ut själv. Bra med att ha vänner i cyberrymden, men framför allt i det verkliga livet.
Kram kram
Lissen

5 Johanna:

Tänk så bra det är att vi kan hjälpa varandra;) hihi Okända men ändå känns det som man känner varandra på något sätt;) Kramar

6 Lillgarden:

Exempel på hur bra internet kan vara ibland! :)

Kommentera här: