Sommar måndag.

 
 
 
I helgen har jag ätit glass med jordgubbar och suttit under parasollet och läst bok.
En stillsam helg och jag tog några korta cykelturer, för lite måste man röra sig.
Sedan åt jag mera glass och var på ett barnkalas.
 
Idag ska jag åka båt på havet
& på eftermiddagen ska jag dricka kaffe med en vän och försöka fota henne för ett fotoprojekt som jag tänkt ut.
 
 
 
 
 
 
Ps Den här bilden tog jag för några veckor sedan på en plats vi bodde på, under den lilla cykelweekenden. När jag såg den i mitt fotoarkiv , så såg jag tavlan på Jesus och ramen som var som ett roder. Tänkte på havet då. Ds
 
 
 
 
 
• Kategori: • Taggar: DellenbygdenKommentarer (2)

Kommentarer:

1 Bp:

Med andra ord så har du en underbar semester:-)

2 Lillgarden:

Vilken härlig tapet!

Kommentera här: