Oändlighetsvackert ...............

 
 
 
Fick följa med ut på havet i förra veckan, en av alla fina dagar vi har nu.
Alltså, hur härligt var inte det med vinden i håret och det där oändligt fina framför ögonen.
 
 
 
 
Den här godingen var med + småbröderna och vi vuxna.
Min dotters svärfars arbetsbåt är stor och vi stannade till, därute på havet och fikade.
Kaffe, saft, smörgås och svalkande melon.
 
& så pratade vi och tittade på havet.
 
 
 
 
 
Det är fredag och jag jobbar till 16.00
Sedan några lediga dagar, snälla sol, stanna, jag vill njuta av dej i helgen
 
 
 

Kommentarer:

1 Bp:

Det är nog första gången att du visar bilder från havet!
Just vinden som ruffsar rill håret samt doften av saltvatten är underbart! Solen stannar kvar åtminstone t o m lördag:-)

2 Ninni - Vimsiga mamman:

Sv tack :)
Så härliga bilder här ovan

3 Jessica:

Härliga bilder!

4 Helén i Vilrummet:

Å vad härligt! Jag hoppas också att solen stannar till helgen så jag med kan få njuta lite. Jag tror det ska bli fint här i alla fall.
Kram Helén

5 Sabina:

Vilka underbara bilder!

6 Mia:

Tvp arbetsdagar kvar i det supervarma köket...sen semester och då ska jag banne mig också till havet :)
Kram på dig, goding!

7 Lillgarden:

Havet är magiskt! Du är makalös på att verkligen fånga det på bild!

Kommentera här: