Vackra dörrar och drömmar som finns

 
 
 
Kan inte låta bli att få något drömmigt i blicken när jag ser gamla hus med gamla portar.
Fantasin gör att jag ser mej själv bo där och sitta i solgasset på altanen.
 
Solen glittrade så fantastiskt inbjudnade  när vi gick förbi, det kanske var därför?
 
 
 
 
Det vara bara det att det var i Härnösand i fina Östanbäcken och i den staden bor jag inte.
& det var inte ens till salu.
 
Men lite måste man drömma och bedåras.
Finns en tjusning i det också.
 
 

Kommentarer:

1 Cathrine:

Vackert! Blommorna i hinken/byttan❤️SommarKram🌸

Svar: Vilken sommarvärme. Hoppas du kan njuta i skuggan på altanen och se ut över din fina trädgård. Eller så är du på stranden någonstans kanske ? Kram
Lissen

2 Bp:

Verkligen vackert och riktigt romantiskt faktiskt:-)

3 Viktoria Eriksson:

Jättefint!! :)

4 Mia:

Att drömma är gratis och absolut underbart ;) Sannerligen ser det inte ut som ett drömhus!!!! Kram goa du!

5 Cathrine:

Njuter under parasoll i trädgården. Köpt nya stolar. De gamla i trä har nästan ramlat isär😃😜. Är dålig på strandliv jag........
Kram min vän💕

Kommentera här: