Där det fina finns ...............

 
 
 
 
 
Drömmer lite om att cykla på slingrande grusvägar med diken fyllda med sommarblommor
Om att höra fin musik vid Dellen sjöarna, sånger och melodier som passar in i stämningen och får mej lite lyrisk.
Duka upp fint,  sommarmat som vi har tagit med, med servetter på ett gammalt nött bord, får gärna vara nära en sjö.
Våga ta ett dopp i sjön, men kanske det är för kallt för en badkruka som mej!?
 
Känna vänskapsvärme, ni vet hur fint sådant kan vara.
& så skulle jag vilja skratta så där bubblande och somna med ett leende.
 
Precis så hoppas jag att min helg kommer att bli
 
& såklart att jag vill att din blir som du önskar och hoppas
 
 
 
 
Hej helgen, du är efterlängtad, snart åker jag på tredagars cykelsemester!
 
 
 
• Kategori: • Taggar: MidsommarblommorKommentarer (13)

Kommentarer:

1 Mia:

Ni har verkligen valt ett smultronställe...eller flera. Vackra Dellenbygden. Ha en alldeles underbar helg och njut, hoppas vädret ska vara med er! Kram fin du!

2 Annika:

SV: tack, detsamma :)

3 Bp:

Ja tänk om det du beskriver skulle slå in. Önsketänkande här, vädret är grymt dåligt.

Svar: Min favo kille var Kyle, längst upp till höger. Amerikansk mittfältare.

4 Maria O:

Hoppas att dina önskningar slår in! Jag har också tankar på att cykla omkring, inte så långt att det blir som en cykelsemester, men ändå. Måste se till att laga min cykel snart.
Kram Maria

5 Suzze:

Åh, det låter ju underbart (:
Dock är jag inte någon badkruka xD

6 Chris:

Vänskapsvärme - vilket fantastiskt ord

7 Lizzan:

Låter som alldeles underbart!

8 Anna:

Det låter som en sanndröm...sanna mina ord :)

9 Amanda [SPONTAN]:

Det där lät helt fantastiskt :)

10 Lillgarden:

Låter underbart! Låter som barndomen. Nu tycker jag vägkanterna bara är fulla av gräs eller helt nedklippt... Blommorna lyser lite med sin frånvaro tyvärr...

11 fashion:

Hej hej! Kom gärna in till min blogg och där hittar du kläder, bilder och vardag. När det gäller kläder så Tryck bara på plaggen som du är intresserad av och sen kommer du komma fram till den. Kom in mer till min blogg och du kommer alltid hitta något som du gillar. <33

12 Helen i Vilrummet:

Vilken härlig dröm. Jag hoppas att helgen blev som du önskade.
Kram Helén

13 Viktoria Eriksson:

vacker bild! :)

Kommentera här: