Läsarna i Broken Wheel ~ Boktips

 
 
 
Det finns böcker som är så charmiga och som gör att det inte spelar någon roll vad det är för väder.
Utan man kan luta sig tillbaks antingen om det är i solstolen eller i fåtöljen med en filt över knäna.
 
Nonstopläsning om två bokläsare som får kontakt från två sidor av världen.
Att resa iväg och sätta fötterna i okänd mark.
Om att känna sig alldaglig och inte riktigt tagit tag i sitt liv.
Men att börja våga och ta initativ.
 
En riktig feelgood-roman, med personer som man tycker om redan från början.
Att se människorna i Broken Wheel förändras på ett oväntat sett.
& vad som händer Sara, bokens huvudperson, vill jag inte berätta.
 
En bok som jag inte ville skulle ta slut
Läsarna i Broken Wheel : Katarina Bivald
 
 
 
 
Hej fredag och du, ha en fin helg!
 
 

Kommentarer:

1 Pia Berg:

Läser den just nu, några sidor i taget.Vill att den ska räcka länge.

Svar: Då förstår du mej precis, njutningsbok
Lissen

2 Hannis:

Åh, jag har skickat efter den.
Nu började jag längta efter att den ska komma!

Fin helg/kram Hannis

3 Mia:

Beställer genast!!!! Tack, tusen tack!!!! Kram fina Lissen!

4 Marie:

Jag glömde säga att jag köpt griffeltavlan på Blomsterlandet :)

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie

5 Jennica:

Åh, tack för att du påminde mig! Den har legat på min måste-läsa-lista ett tag, men jag har glömt bort den.
Kram Jennica

6 Malin :

Tänkte börja läsa den i veckan. Hoppas på samma upplevelse.

7 Jennisbeauty:

Den måste jag spana in! :)

8 Basilica/Maud:

Tack för tipset och trevlig lördag.

Kommentera här: