Betongverkstan

 
 
 
Regnet hängde i luften, men vi åkte på utflykt ändå till Betongverkstan i Sundsbruk
Så mycket fint och jag önskade att jag hade en liten trädgård att pryda med finheter.
 
Min kompis köpte flera fina saker till sin trädgård
& jag såg något som jag kanske måste åka tillbaks för att det går nog att ha på balkong också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åh det är sista dagen i maj, känns lite svårt att förstå.
Ha en fortsatt fin lördag
 
• Kategori: Resor Taggar: Betongverkstan, utanför Sundsvall, Fönster, Rost; • Kommentarer (10)

Kommentarer:

1 cathrine:

Mars var ovanligt varm, april likaså, tveksamma maj har inte värmt oss. Hoppas juni gör det!
Fin-fina saker har Betongverkstan. Betongansiktet jag hade sen tidigare fick sig en kompis idag :-)
Loppisfynden använder jag.
Välkommen till oss ikväll Anette♥

2 Helen i Vilrummet:

Vilka läckra ansikten. Betong är så vackert, lite rufft.
Kram Helén

3 BP:

Betongverkstad - mums! Älskar ju betong och du behöver verkligen inte ha en trädgård för att smycka ut med fina alster gjorda i betong. Så kör hårt:-)

4 Ninette:

åh, dit skulle jag vilja åka och inspireras! jag har tänkt göra liknande ansikten till min trädgård faktiskt, undrar vad mer spännande dom har?

5 Mia:

Åh vad jag önskar mig en liten täppa, balkongen känns begränsad...kram finaste!

6 Malin:

Ja jösses är det verkligen juni imorgon??

Time flies!

Hos oss har inte regnet nöjt sig med att hänga i luften. Nä det har regnat på bra i dagarna två. Nu hoppas vi att det vänder.

Kra

7 Sara:

Förstår att du vill ta en tur till ;) Klart det funkar på en balkong också!
Kram!

8 Chris:

Tack för tips. Ser ut att finnas en del fint där. Nu ska jag bara se hur långt det är dit.

9 Anna:

Himmel jag blir toksugen på att gjuta igen..någonting på armeringsjärn vore nice :) och den där krukan...VILL-HA!!

10 Lizzan:

Ser ut att finnas massa fint där, tur det är lite för långt bort för mig :)

Kommentera här: