En fiskarkvinna i Vietnam

 
 
 
Där ovanför stranden med fiskebåtar så stod hon den vackra kvinna och sålde nyfångad fisk.
Solen var het och det var mitt på dagen och hon försökte sälja till alla som passerade
 
.
 
 
 Letar i mitt bildgalleri och tänker att den och den bilden vill jag visa av minnen från resor.
Dagarna går så fort och jag vill så mycket
 
Försvinner in i min redigeringsvärld, där allt annat tonar bort.
Jag är tillbaks på den stranden där vi mötte kvinnan och jag känner nästan doften av fisk
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer:

1 Choices by Annie:

Vilken fantastisk bild och jag blir så nyfiken på denna kvinna. Tänk vad ett fotografi kan locka nyfikenheten.

Fin dag till dig
Kram
Annie

2 Karin:

Åh så fina foton!

3 Bp:

Riktigt fina bilder! Kul att du återkommer till din Vietnamresa med jämna mellanrum. Gillas skarpt!

4 fia:

Bilden är ju riktigt vacker . vietnamn verkar vara ett land som är just vackert .
svar. tapeten är just bara en tapet . Hade ju vart häftigt med släktingar.
kram.

5 Lillgarden:

Vilka härliga bilder! Du har en fin förmåga att fånga människor! Ja allt annat med för den delen!

Sv: ja nu känns det bättre, nu laddar vi för fyra årskalas här hemma!
Hoppas du haft en bra dag!

6 Hannis:

Jag är kär i dina bilder från dina resor.
Det skulle bli en väldigt vacker bok att njuta av.

Kram Hannis

Svar: Dina ord värmer och gör mej så glad, inspirerar mej också.Kameran är nerpackad i ryggsäcken
Lissen

Kommentera här: