Höstljus över Sundsvall

 
 
Söndagsmorgon och dagen har börjat lungt....................
Dagen fick börja så.
 
Tills nu.
 
I huvudet tusen tankar och har jag nu packat rätt kläder för min resa till Laos och Kambodja.
Passet, pengarna och foton för visum ligger framme.
Skor tycker jag att jag har dom perfekta den här gången.
& den där känslan att vad är det nu jag har glömt, den är väl ofrånkomlig? Eller hur
 
Ska strax dammsuga och jag julpyntar en hel del, för jag kommer hem efter första advent och ljustider.
 
& idag ska jag åka och pussa på mina barnbarn och tanka kramar från mina nära och kära.
 
 
 
 
 
Hej söndag och hej till dej!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Cathrine:

💚💚💚💚💚😃

Svar: Kram min vän ♥♥♥
Lissen

2 bia:

Oj är det i morgon du åker ?....tiden går så jädrans fort...hoppas du får en trevlig resa;)
Kramis bia

3 Lillgarden:

Spännande! Det drar ihop sig!
Ha nu en UNDERBAR resa med många bilder, minnen och intryck!!

Sv: Ja jag hoppas han uppskattar den! Svårt att komma på bra presenter minsann! :)

Än en gång ha det så bra på resan nu!!

4 BP:

Visst brukar man alltid glömma något, men alls finns ju att köpa på plats brukar jag säga.
Men den pirriga känslan av att ha glömt något hör nog en resa till tycker jag - lite extra spänning liksom;-)

Kommentera här: