Långa meningar och klokheter

 
 
Lördag och solen försöker titta fram.
& jag vill bara uttrycka mitt varmaste tack, för långa meningar och klokheter från er och vänner på facebook.
Känns bättre att få uttrycka sina tankar och få fin respons från er
 
Nu är det bara att gå vidare när det gäller stugan och vad vet man, kanske nya dörrar öppnas.

Har en efterlängtad resa som börjar närma sig, inplanerad för ett halvår sedan, längtar.
 
Men livet är ju nu också och idag ska jag gå på cafe, med goa vänner.
 
 
 
 
 
 
Må så gott!
 
Ps Bilder från Butik Sussie i Njurunda som jag tog för någon vecka sedan DS

Kommentarer:

1 BP:

Allt ordnar sig, en mening som är såååå sant faktiskt.
Se fram emot din fina resa nu och ta en sak i taget!

Svar: Nu har jag landat i den tanken, men det kändes bra att prata om det. Nu ska jag gå vidare. Kram och tack för omtanken.
Japp ser fram mot resan nu
Lissen

2 Carina:

Så vackert!. <3

Svar: Tack Carina, vad glad jag blir!
Lissen

3 Mia:

Det är konstigt men det finns en mening med allt, se framtiden an med tillförsikt och börja med resan
Kram goa du!

Svar: Nu har jag kommit så långt att jag kan tänka att det ordnar sig och att det kanske blir något ännu bättre. Ska njuta två somrar.
Kram fining, du är alltid så omtänksam
Lissen

Kommentera här: