Tända ljus i mitt kök och ikväll tar jag tåget.

 
 
En skön känsla att gå till jobbet idag, även om det kommer vara lite svårt att hålla fokus.
Till saken hör att ikväll stiger jag på tåget och jag lämnar min lilla värld här hemma.
 
& jag kommer att kliva in i en så totalt annan värld i Laos/Kambodja, så det kan jag inte föreställa mej ännu.
Smaker, dofter, vyer och möten med människor som jag inte känner.
(Men på Arlanda så möter jag Helen, som kommer flygande från Umeå och blev min vän på Nepal- resan för två år sedan )
 
 
 
Måndag.



 

Kommentarer:

1 Mamma E & Bopparna:

Vilket äventyr du har framför dig. Ska bli så kul att följa! Kram

2 Malin:

WOW så det är dags nu?

Ha en fantastisk resa och kom sedan hem och berätta för oss!

Kram

3 Susanna Maria J:

Vad mysigt med ljusen<3

4 BP:

Glöm bara inte att släcka ljuden innan du åker på din fantastiska resa!

5 Mia:

Jisses vad spännande!!!! Vilken tur att vi får ta del av din resa sen med dina underbara foton. All lycka till och njut av dina upplevelser så som bara du kan <3 Kram på're

Kommentera här: