En månad kvar, precis idag ...........

 
 
 
Sitter här hemma med nytvättat hår och mina tankar får vingar.
Drömmer lite framåt, efter resan som jag ska göra om precis en månad.
 
Människor jag kommer att möta, med milda blickar.
Tänker och hoppas att det ska bli så igen, att jag ska få fånga ögonblick med min kamera
 
Att få vara i en tillvaro så olik min, i små byar långt från turiststråken.
Sådant vänder upp och ner på tankar om vad man värderar här i livet
 
Men tills dess så lever jag livet här och idag är det ledig lördag.
Dags att fylla den med, saker jag tycker om.
 
 
 
Önskar dej en fin helg!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Bp:

Nu blir jag riktigt nyfiken. Undrar vart du ska resa den här gången. Förhoppningsvis inte till Afrika...

2 Lillgarden:

Spännande! Låter som att du har en fin upplevelse framför dig!

3 Mia:

Dags för resa igen... ;-) Så spännande, ser fram emot att få läsa mer om den framöver... ;-) Lycka till och ha en god tur! ;-)

4 Pumita:

Låter himla spännande! Ska du tillbaka till Vietnam eller är det ett annat resmål som hägrar? Underbar bild!

5 Proforma - Irene:

Ut och resa igen Lissen, du börjar bli en riktig globetrotter! Det är så spännande platser du besöker och jag gissar att det blir så även denna gång. Asien igen... eller nån annan världsdel? Vad roligt att ha det att se fram emot.
Ha en fin vecka!
Kram Irene

6 Malin:

Men åhh så perfekt att resa iväg i trista november.

Kram

Kommentera här: