Motorcykel

 
 
Det där med bilar som lämnas in på en verkstad några mil bort.
Men tack ock lov så lovade grabbarna att det skulle gå fort att byta bromskivorna på min bil.
 
Jag tog en promenad efter landsvägen, det är lite ute på landet.
Hösten, träden och några enstaka hus.
Utanför ett av dom gamla husen stod en cool motorcykel.
Märke, det har jag ingen aning om, utan tittar mer på form och snygga linjer.
 
 
Efter en timme ringde grabbarna  från bilverkstan, bilen var klar
Jag tog en snabb  promenad tillbaka.
 
Betalade, blev lite mindre i börsen, men kameran fylldes av bilder.
Jo så kan jag köra säkert, viktigt såklart!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 BP:

Det var en snygg cruiser hoj med retro stuk. Borde veta vad det är för märke... tror det är en Honda;-)

2 finurligafroken:

O va härlig den var! Tur att dom kunde laga den. Min bil gick sönder igår. Eller vägrar starta. Och gick inte igenom besiktningen. Och inte har jag råd att varken laga den eller köpa ny... ja ja. De är ett världsligt problem. Kram

3 Malin:

ja den motorcykeln var fin och miljön matchade så fint! Jättefina bilder!

4 Mia:

Ajaj, bilar är dåliga sparbössor men skönt att känna säkerhet, det är så viktigt!!! Kram goa du!

Kommentera här: