Regnväder

 
 
Regn som öser ner, sådär som man hör hur det droppar mot väggarna.
& jag har jobbat natt och ska strax sova, till regndroppemelodi utan för fönstret.
Brukar somna gott av det ljudet.
 
Men lite svårt att fatta att så mycket  regn kan komma ner på en och samma gång.
Djupare är inte mina tankar just nu, mer än att jag har en bra bok att läsa sedan.
 
& att jag håller tummarna för att några bilder som jag skickat efter kommer med posten idag.
Dessutom ska jag iväg och träna, för nu är jag på gång och har kommit in i ett träningsflow.
Mår gott av det, på flera plan.
 
 Unna mej en kaka till kaffet att njuta av, sedan.
 
 
 
 
Må så gott!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Cathrine:

Hoppas sömnen varit god, god som kakan😃
Jag ska till sjukgymnasten kl 14 och träna. Sen på jobbet för ett kvällsskift.
Jag vill inte gå ut i detta otroliga höstrusk, men måste
Kram vännen

2 Helén i Vilrummet:

Regn mot fönstret kan vara både sövande och störande, det beror lite på vilket mood jag är i.
Jag hoppas du fått sova gott och att träningen kändes skön.
Kram Helén

3 BP:

Konstigt nog så gillar jag också att somna till regn. Nu har det regnat och blåst hela natten här också. Å åsynen av vår fina balkong var ingen höjdarvy imorse...

4 bia:

Jag har vaknat flera ggr i natt av all knattrande mot fönsterbrädan...nu börjar det avta, men usch så blött och rått det blir.
Vad bra att du kommit igång med träningen...det har inte jag ;(
Kram bia

5 Mia:

Raindrops keep falling....även här men inte så häftigt. Ett stilla regn och lite blåst, tror att jag ska besöka soffan en stund ;)
Kram på dig fina

6 Jennisbeauty:

Underbar bild! :)

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

Så mysig bild :)

8 Emma Grann Fotografi:

Jättemysig bild :)

9 Lillgarden:

SÅ fin kopp!

Sv: tack! var en underbar dag som gjorde gott i både kropp och själ! :)
ha en fortsatt bra vecka!

Kommentera här: