Vissa dagar är lite bättre .........

 
 
 
 
Vissa dagar är lite bättre och igår var jag ledig på en av dom vackraste höstdagarna.
Tid för långpromenad med min goa vän, vi som bodde bredvid varandra i många år, småbarnsliv, utflykter, glädje och sorg.
Har alltid mycket att prata om varje gång vi träffas.
 
& jag har ju köpt finaste tavla, som fått mej att börja möblera om.
Lite måste jag fundera hur vill jag ha det och där blev min fina vän Monica en bra hjälp.
Vi swishade och sade vad tror du, blir det bra här, eller ska det vara två centimeter till höger.
Finlir, och vi höll i tavlor och gick på avstånd och tittade.
 
Lunchade, en paus behövdes.
Sedan åkte tavlor upp och en dörr har flyttats.
Kaffe och gokaka, smakade gott i allt fix.
 
Blev så  oerhört nöjd och bildbevis kommer någon dag
 
 
 
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer:

1 Bp:

Det är alltid kul med smakråd och hänghjälp. Japp, å vilket underbart väder vi hade igår:-)

2 Mia:

Oh, det blir spännande att se resultatet av detta...men du har ju alltid så himla fint hos dig, kram goa du!

Kommentera här: