Vissnade solrosor och är lite trött

 
 
Vaknar lite trött och det måste vara det här med vintertid, har ingen annan förklaring.
I mina tankar går jag igenom vad är det jag har glömt, ska ut på en långresa om mindre än en månad.
Borde jag ta malariatabeletter och råden är så oklara.
 
För att lugna mitt inre som börjar göra volter, så gör jag nu listor.
Dom ska betas av en efter en och det känns mer rationellt.
 
Det var något som också något annat gjorde att jag tappade farten ett tag.
Berättar det senare i veckan
 
Utanför fönstret silas solljus in och himlen är blå.
Det känns bra!
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Katarina:

Vilken underbar höstbild! Låter spännande med en ny resa också. Ser fram emot fler bilder och berättelser.

2 Bp:

Du har samma förklaring till tröttheten som jag - grrrrr. Men 16 grader och sol piggade verkligen upp idag!
Spännande med långresan. Du får nog avslöja vart du ska snart;-)

3 bia:

Vilken dag!! varmt, men vart tog solen vägen ?
När ska du resa ?
Ha det gott!
Bia

Kommentera här: