Wiforsens gårdsbutik

 
 
 
 
 Det där med små utflykter av alla de slag, det gillar jag verkligen.
Vi for ut från stan, inte alls långt, mindre än 2 mil.
Grå himmel, men ändå så mycket färg i natruren.
 
Hamnade på ett av mina favoritställen och alltid finns något nytt att se.
Både utomhus med små stilleben och inne i butiken fanns mycket nytt.
Omgjorda loppisfynd, vacker konst och mycket annat som Elisabeth skapat.
En i mina ögon så vacker tavla, fick följa med hem. Har börjat möblera om så smått, tack vare tavlan
 
Även ett "gästbesök" Av Ulrica med smyckesföretaget Smolk, som gör coola halsband där man bestämmer texten själv.  Ofta texter med självironi, som får mej att le. T,ex, tragisk men magisk.
Eller vad sägs om : Jag ser lång ut på bra håll. eller : ta ingen skit, eller : dåligt tålamod ger löskokta ägg.
Handstansade halsband av Ulrica för 100:-. med frakt. Mitt första julklappstips Företaget finns på facebook.
 
Kan tänka mej att Wiforsens gårdsbutik kommer att ha öppet en gång före jul.
Passa på att göra ett besök!
 
 

Kommentarer:

1 Bp:

Både bild och text är en Lissen i kvadrat:-)

2 bia:

Tack för tipset...det verkar mysigt där;)
Har du sett solen !!!!
Kram bia

Kommentera här: