Fina Eva

 
 
Eva, tjejen med glimten i ögonen och livsglädje, det syns ju, eller hur?
Massor av härlig energi.
 
Är alltid lite extra tjusig och fin, läppstiftet finns nära till hands.
Önskar att jag vore sådär piffig.
 
Dessutom med så härlig humor, som får mej att skratta, men där finns också dom djupa samtalen.
Den där kombinationen, av glädje och allvar som jag gillar.
 
Jobbar också med viktigheter, är facklig representant, en symbol för att det gäller att ha rättvis koll för oss som jobbar.
 
Min beundran för människor, som engagerar sig för allas vår skull.
För det gör du Eva!
 
 
 
 
 
 
Godmorgon, allesammans!
 
 
Jag är med på, fotoutmaning vänner emellan hos Maria O, temat är ~ Symboler.
Det här är min tolkning, titta in hos Maria och se andras tolkning.
 
 
 
• Kategori: PorträttTaggar: Facklig representant, Kvinnligt porträtt; • Kommentarer (9)

Kommentarer:

1 Floweroffame:

Vilken härlig och varm tolkning. Gulligt av dig. Ha en fin dag Kram Pernilla

2 Hannis:

Härlig tolkning!
Glädje, djupa samtal och rättvise arbete.
Fina egenskaper.

Kram Hannis

3 Mia:

Så härligt med såna vänner, man får det man förtjänar, så är det ;) Kram goaste du!

4 Hannis:

Du har rätt! Jag gillar ärligheten=))

Kramen Hannis

5 Åse:

Vilken fin tolkning. Kram åse

6 LÁrt de vivre:

Vacker, omtänksamt och fint

Kram Kajsa

7 Bp:

En fin eldsjäl som du har presenterat! Å ett nytt fototema med för min del iaf.

8 Maria O:

Men vilken härlig tolkning av vårt tema! Och visst syns både energi och glimten i ögat.
Kram Maria

9 Melody and M.E:

Min beundran till Eva och min beundran för din tolkning och fina foton!
Kram M.E

Kommentera här: