Finurlig och fin

 
 
Den där minen som rymmer så mycket finurlighet.
Ibland har jag ingen aning om vad han funderar på.
Han har blivit större och berättar inte allt.
 
Men jag ser det där mjuka i blicken och jag hoppas att han får se på världen med det i sina ögon.
Lilla Odin är inte så liten längre, har börjat i första klass.
 
Önskar det bästa för honom och alla barn som börjat i skolan.
Att alla ska bli sedda, trivas, ha roligt och lära sig en massa om allt möjligt.
 
 
 
 
Ha en fin kväll, du där!
 
 

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Verkligen speciell och fin bild :)

2 BP:

Odin är en vacker pojke. Det kommer att gå hur bra som helst för honom i livet!

3 Mia:

Kärlek....massor med kärlek <3
Kram på er

4 Mamma E & bopparna:

Nu blev mamman till fina lilla O blödig. Varm i hjärtat med en tår i ögat. Älskade unge! ❤️

Svar: Ja du gumman, din lilla pojk, honom är jag bra kär i . Dessutom i hans två bröder också. Vilken kärleksrikedom ♥♥♥
Lissen

5 bia:

Finurliga lilla Odin ;))
Kul att börja skolan förstår jag;)
Kram bia

Kommentera här: