Idag kom hösten

 
 
 
Igår var det sommar och jag satt i solen.
Under natten har ett regn dragit in och kyligare luft följde med.
 
Förväntat, på alla vis.
Nu går vi in i hösten, med sommarens alla vackra minnen som ett mantra att ta till gråa dagar.
Dags att kura inne, tända ljus och leta fram finaste koftan.
 
& nu så är det dags för mej att fokusera lite mer på att träna igen
Tänker att ta tillfället att göra hösten till en tid på året som ger mej lite mer ork och styrka.
Sanningen är att i sommar har alldeles för många muffins och godsaker ätits.
Det märks, när jeansen utan resår tas på.
 
På ett vis, så blir det något positivt med årstidsförändringar, när man sätter egna nya fokus.
Med olika projekt där hemma, lite träning och annat.
Hur gör du på hösten för att hitta energi och nystart?
 
 
♥♥♥
 
Önskar dej en fin dag!
 
Tycker flaskorna är så fina med sina olika nyanser och storlekar, fotad på utflykt en fin sommardag.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mia:

Godmorron, denna första höstdag ;) Vilken sommar vi haft och vilken underbar september! Och för dig måste den här perioden varit extra spännande och fin, gissar jag...med en del förändringar i livet. Önskar dig allt gott, finaste vän

2 bia:

Gillar flaskor...har alldeles för många , hihi...men man kan ju förändra mycket med dom, man kan ju ha en kvist, en blomma eller ett ljus i dom, eller bara helt enkelt som dom är.
Jaa nu kommer hösten på riktigt!
Kram bia

3 Bp:

Flaskorna är fina! Jag började med D-vitamintabletter ifjol och gör det i år också. Tror väl på att jag ska bli piggare då, alla säger ju det;-)

4 Linda:

Jättefina flaskor! Och jag tänker också börja träna igen efter sommaruppehållet (även om jag avbokade kvällens pass i sista sekund...) :)

5 Åke:

Idag tog jag både fram mössa och vantar samt pannlampa när kvällspromenaden gicks...

Kommentera här: