Löven från björken, faller & jag röstar med hjärtat

 
 
 
Tidigt på morgonen så är det höst och fåglarna har börjat flytta, jag har sett dom svepa över himlen
Men dagarna har haft ett skimmer av sommar över sig.
I stugan faller löven från en björk lite sakta över ett bord i hörnet på tomten.
En synbar höstfeeling, men toppad med solsken.
 
September är verkligen ljuvlig i år och man vill verkligen vara ute som möjligt.
Den här helgen, har det varit långpromenader och fikats utomhus.
 
& idag ska jag ta med mej en god vän och äta lunch i stugan och bara vara.
 
 
 
 Men först ska jag till vallokalen och aldrig har det kännts viktigare att rösta
Det blir med hjärtat ♥
Jag vill bo i ett tryggt land, där tanke och handlingar är medmänskliga.
& kunna vara stolt!!!
 
 
 
 
Må så gott!
 
 
Fotoutmaning hos Maria O ~Där varje dag börjar
 
Söndgagsbilder för FABRIKEN
 
 

Kommentarer:

1 Maria O:

Långsökt eller inte så är det i alla fall väldigt vackra bilder du bjuder på idag. Önskar dig en riktigt fin söndag.
Kram Maria

2 Helen i Vilrummet:

Vi får njuta ordentligt av de fina septemberdagarna.
Kram Helén

3 Mia:

Ja, det är verkligen underbara dagar...Jag kokar äppelgelé, känner doften av de aromatiska små äpplena som jag fått och gläds åt att jag hamstrar lite inför vintern...Ha en underbar dag, fina du!

4 Floweroffame :

Härliga bilder.visst får vi njuta av september . Ha en fin dag Kram Pernilla

5 Angelina Persson:

Jätte vackra bilder <3

6 Arja:

Halloj!
Hösten är härlig och vilka fina bilder du
bjuder på :O)
Kram Arja

7 bia:

Hi hi, att bara vara har jag skrivit om i mitt inlägg idag också...hade inte läst ditt inlägg före, så det så, hihi....nu ska jag öppna loppisen.
Ha en fin dag!
Kramis

8 Scaniatjejen:

Så härligt och höstfint! Jag röstade igår och det kändes väldigt bra, var länge sedan jag var så övertygad om vad jag skulle välja.=)

9 Bp:

Hösten har kommit betydligt längre hos dig än här. Inga löv alls på innergården än. Hoppas det förblir så ett tag till.
Klart jag har röstat, jag med!

10 Min Fina Stunder:

Fina höstbilder! Jag önskar dig en fin höst!
Kram Lena

11 Suz:

September kan vara hur fin som helts, om det inte som igår regnade som om himlen hade öppnat sig. Idag har det varit sådär, vinden fick allt att ligga längs marken. Men vi får förhoppningsvis fler härliga sensommar/tidighöst dagar att glädjas åt. Alla årstider har sin charm!

Ha en fin start på kommande vecka!
Kram
Suz

12 Lotta:

Fin tolkning och vackra bilder, hösten är verkligen underbar!

Kommentera här: