Massor av löv, i stugan.

 
 
Cyklade ut till stugan, läste, fikade och landade lite i mej själv, efter dagar med full fart.
Soligt och det finns all anledning att njuta av  september, som hitills varit så otroligt fin.
 
Krattade lite löv, ett av träden nere vid vägen har nästan tappat alla sina löv.
Medan andra träd, precis bredvid har alla sina kvar.
Undrar hur det kan bli så?
 
 
Massor av löv och solens strålar som landar i gräset.
Ser ni radion som står där i trappan?
Lyssnar så mycket mer, när jag är i stugan, på musik och olika reportage.
 
 
 
 
 
 
Ha en fin fredag allesammans, här är fortfarande dimmigt.
Men solen är på väg att bryta igenom.
Tror på en solig dag.
 
 
 

Kommentarer:

1 Mia:

Jag tror också på en solig dag, om än den skulle vara inombords. Jag känner så totalt, hur du njuter där i stugan, det lugna livet, mediterande, underbart!!!! Varm fredagskram till dig, goaste!

2 Bp:

Där har du något att göra - kratta löv alltså. Bra att du hade radion kvar, nu kommer den ju verkligen väl till pass. Ha en toppen helg nu!

3 bia:

Verandan på stugan ser mysig ut ;))...förstår att det är härligt att sitta där och filosofera...men jobbigt att kratta löv förstås, hihi...vi har varit på torpet i dag och tagit in kvarvarande möbler. Vädret har ju varit toppen idag...hoppas du inte har glömt bort att du har några saker här att hämta;)...ha en fin helg....jag är nog hemma i stan hela helgen och har öppet loppisen.
Bia

Svar: hej Bia, får cykla förbi dej imorgon sedan jag sovit efter jobbnatt. Har inte glömt, det är bara det att dagar går fort och det är mycket som ska fixas med emellanåt.
Kram Lissen
Lissen

Kommentera här: