Fluff inuti och veckans utmaning x 10

 
 
Lördagmorgon och jag strax gå och sova efter jobbarnatt.
Men okey, här kommer veckans bästa x 10
 
1 Fått träningsvärk av allt jag krattat, klippt och grävt i stugan, så värt det.
2. Att bli överraskad med bakelse av fin vän, den första jag ätit i år. Men så god den var
3 Vädret med all sol i måndags och tisdags och jag hade ledigt efter jobbarhelg. Jag var amazing lyrisk.
4 Suttit på bron i stugan med kaffe i min hand och "tomtittat" och hört vårivriga fåglar.
4 Satt om mina tomatplanter och pelargoner. Kände mej förutseende och hoppas på stora plantor i sommar.
5 Gjort listor med allt jag ska göra. En må -bra strukturerad känsla.
6 Ringt till England och pratat med min förra värdinna Patricia. Bubblande förväntansfull känsla.
7 Sovit över och gosat med 3 av mina barnbarn och haft tjejkväll med dottern. Kärlek ♥
8 Klippt håret, lättare att få fluff på det nu och härligt med livs-fluffig känsla inuti också..
9 När vi äntligen fick till en utflykt till en ny vän. Soltimmarna på hennes altan, gjorde gott i själen.
10 Och så ringde några små gullungar till mej igår från Göteborg som jag inte träffat på en evighet. Glad ♥
 
 
.Det är inte ofta jag gör utmaningar, men den här med veckans positiva som jag fick av fina .Annika  ville jag så gärna göra.
 
 
 
 
Önskar dej en fin lördag!
 

Kommentarer:

1 ɑ n n i k ɑ:

Fina bilder :)

2 BP:

Det var verkligen en positiv vecka. Du skulle nog gilla Eva Trillians utmaning "Tacksamhet" också.

3 Ida här och nu:

Vilken fin utmaning. En sån lista ska nog jag också ge mig på. Kanske redan imorgon. Kram

4 corneliaeriksson.blogg.se:

Det var en härlig utmaning :)

Kommentera här: