Lilla Eddie ~ PeopleWithFlowers

 
 
Det var förra sommaren och den här lillkillen och jag var ute i trädgården.
Jag frågade om jag fick fota honom och om han kunde ha blommor i håret.
 
Så oändligt tålamod, när jag sade stå alldeles stilla och titta på mej.
En gång gled blommorna av och vi fick plocka upp dom från gräset och jag fick försiktigt lägga tillbaks.
Sedan gällde det att stå till en liten stund till.
 
Älskade Eddie, nyss fyra år fyllda, så glad jag är över den här stunden och ditt tålamod med mej.
 
Nu är det sista dagarna som mina bilder i fotoprojektet PeopleWithFlowers är Kulturmagasinet i Sundsvall.
Hänger på bokgavlarna i biblotektet. Det här är en av bilderna jag visar.
Så välkommen om du råkar ha vägarna förbi
 
 
 
Hej tisdag
• Kategori: BarnTaggar: Barnporträtt., Blommor i håret, PeopleWithFlowers, Porträtt; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 BP:

Minns ju när Eddie föddes. Herregud vad tiden går...
Han har lika vackra ögon som hans storebror. Förvånansvärt tålamodigt är Eddie också...

2 Lotta:

Magisk bild ♥

Kommentera här: