PEOPLEwithFLOWERS

 
 
Nu hänger mina bilder på Kulturmagasinet i bibloteket hela april. Välkommen!
En förmån att få visa mina bilder, dom finns läng gången vid bokgavlarna
En dröm vore att få visa bilderna på en hel vägg. Drömmar ska man alltid ha.
 
Lite såhär skrev jag på affishen som jag har gjort
 
Den där drömmen jag hade
 Ett fotoprojekt som sakta växte fram.
& jag har fått fota många människor,
En del okända och några som står mitt hjärta nära.
Men alla har låtit mitt skapande få blomma.
Vi har skrattat, någon var lite blyg och en annan spexade lite grann.
Möten med människor i olika åldrar och jag tycker om det så mycket.

Somliga säger att vänlighet,
 är som en blomma.
Om man låter den gro..
Ni fick mej att växa.

Tack till alla er,som ställde upp på mina
foto ideer.
 
 
 
 
Ha en fin dag!
 
Jag ska iväg på ett 12 timmars arbetspass, hoppas den blir någorlunda lugn.
 
Ps Jobbar febbilt och hinner inte med  att titta in på andra bloggar. men efter den här veckan ska väl lugnet lägga sig lite. Så måste det bli. Ds
 
 

Kommentarer:

1 Malin:

Önskar så att det inte vore så långt till Sundsvall!!
Hade varit jätteroligt att se din säkerligen fantastiska utställning!

2 Cathrine:

Hej vännen!
Du flyger och far med jobb och projekt och fika här och där💚
Idag ska jag åka buss in på jobbet för bilen är på service😉
Jobbar kvällen
Ha nu en fin Påsk💚💛KramC

3 BP:

Hel underbart - både bild och text:-)

4 Ida här och nu:

Grattis! Så roligt. Synd att de är så långt bort att jag inte kan komma och titta. Kram

5 Aaa:

Du har tagit jättemånga fina blombilder som funnits på din blogg.

6 Lizzan:

Riktigt snygg bild, önskar jag haft tid att göra en resa och titta på dina bilder, men kanske får chansen en annan gång. Glad påsk!

Kommentera här: