Sista dagen i april

 
 
 
 
Åh så effektiv jag kände mej efter jobbet igår.
En tur ut till stora handelsträdgården och massor av jord inhandlades och fröpåsar med varierat innehåll.
Tungt var det som attan att häva upp alla säckar i bagageluckan, men lite jord kanske gör susen i mina planteringslådor.
Återstår att se.
I en annan affär köpte jag träolja till trapp och altandäck i stugan.
Här ska målas och göras lite finare.
 
Nu hoppas jag att vädret blir någorlunda så jag hinner allt jag tänkt i helgen.
 
Men både ett dag och nattpass på jobbet ska också hinnas med.
 
Just nu har jag så mycket planer som spretar åt olika håll.
& en del händer snart.
 
 
 
 
Ha en trevlig Valborg, min blir väldigt lugn
 
 
 
Ps Den här bilden tog jag ifjol vid butik Sussie i Njurunda Ds

Kommentarer:

1 Cathrine:

Känner hur din energi sprudlar..hihi!
Ta nu inte i så du gör illa dej.
Ha en fin Valborg.
Jag sitter och äter frukpst på altan, ska in på kvällsjobb snart.
KramC

2 Elvi:

Hej på gig! Det där känner jag igen och(dig);) Ta det lite lugnt bara så går det bra, det får jag "göra" Ha en trevlig Valborg. Kramar E

Svar: kram tillbaks och nu går dagarna fort. Valborg tog jag det lugnt och myste med mig själv
Lissen

3 Timeoftiger:

Trevlig Valborg! Har du någon gång funderat på att göra en fotobok? Den köper jag!

4 Marie:

Tittar in för att önska dig en fin helg!

Kram Marie

5 BP:

Alt kånkande ger kanske nya muskler som du inte visste att de fanns;-)
Trevlig Valborg till dig med. Den blir lugn hos oss med.

6 Gubben:

Helgen blir lugn här med! kommer plantera lite växter och på lördag blir det tyvärr att åka in till stan för födelsedagsfest. Kan samtidigt bli roligt.
Ha en skön helg!

7 Lizzan:

Håller tummarna för att solen lyser på dig idag, eller att i alla fall inte regnar så du kan pyssla utomhus. Ha en fin första maj!

8 Lillgarden:

Mysigt att handla till trädgården. Känner igen det där med att handla saker och sen ska det in i bilen med! inte alltid det enklaste!

Kommentera här: