Inne i Wiiforsens gårdsbutik

 
 
 
 
I det lilla torpet finns mycket av Elisabeths skapande, som den häftiga tavlan på väggen här.
 
 
 
Skapande med olika detaljer från loppis.
Vackerheter......
 
Små skyltar som är fina som "gåbortpresenter"
Och det går att beställa den text man önskar av Elisabeth,
oftast är det prints och tavlor som får personlig text  efter önskemål.
 
 
Funderarde lite om jag skulle visa min bild av alla Elisabeths prints, för jag tycker att jag inte gör dom rättvisa.
I verkligheten är dom så mycket vackrare med alla sina små detaljer och det tjoka papperet med stuktur.
Och det här är bara en del av Elisabeths kreativitet.
 
Allt jag visar är för att jag tycker om och är inte på något vis sponsrad.
Tycker om många av dom kreativa butiker som finns runt Sundsvall och försöker att gynna deras småskaliga verksamhet. Personliga möten med fantastiska människor och fina utflykter för mej och mina vänner.
 
 
 
 
Ha en fin dag och det kan hända att någon fler bild visas från Elisbeths kreativa plats i Allsta

Kommentarer:

1 Ida här och nu :

Men gud! Dom där printens ser helt fantastiska ut! Jag vill ha allihopa! Kram

2 BP:

Tavlan och och prints är helt suveräna, speciellt de små prints. Totalt i min smak! Hon är riktigt duktig!
Jag gynnar också de små butikerna när jag letar presenter. De stora kedjorna tjänar redan tillräcktligt med pengar och klarar sig utmärkt utan mina slantar.

Svar: Pynt och högtidsdagar är inte riktigt vår grej. Har aldrig varit faktiskt. LED-slingor har vi året runt då de är vackra och ger en annorlunda ljuskänsla, så...

3 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så fint! Vilken inspiration :).

Kommentera här: