Wiiforsens gårdsbutik

 
 
 Det duggregnade och någon snö, fanns det inte en tillstymmelse av när jag och min kompis for iväg till julmarknad hos Wiforsens gårdsbutik. Den lilla butiken som ligger i ett charmigt torp och bara har öppet några få gånger per år.
 
Och det ville vi inte missa på något vis, det har blivit en trivsam utflyktstradition.
Utanför huset som inramades av ljusslingor och mjukt ljus inifrån butiken
 
 
Trasmatta utanför dörren och en skylt som gjorde att en liten julkänsla kom.
Vi stod där på bron och längtade att gå in................ och imorgon visar jag bilder av allt fint vi möttes av
 
 
Ha en fin tisdag, den första i december.
• Kategori: Resor Taggar: Advent, ElisabethsTavlor, Julstämning, Wiiforsens gårdsbutik; • Kommentarer (3)

Kommentarer:

1 Lillgarden:

Vad mysigt det ser ut!
Jag satsar nog på julmarknader nästa år istället :)

2 BP:

Gillar takpannan! Suverän återvinning!

3 bia:

Där har jag aldrig varit !
Ska bli kul att se bilder därifrån ;)
Kram

Kommentera här: