Det rostiga fönstret och gullrankan

 
 
Att gullrankan kan fortsätta att växa i det där hörnet på hyllan i vardagsrummet, är lite mirakulöst.
En bit ifrån dagsljus,
men det verkar ändå tillräckligt för att det ska spira så där dansande när bladen vinklar sig så fint åt alla håll.
Otroligt tycker jag som inte tycker jag har gröna fingrar, även om det är "enkla" växter.
Men det kanske har vänt nu och det kommer att grönska här hemma.
 
Det gamla fönstret har jag fått av en kompis och jag gillar dom rostiga beslagen.
Står lutat mot väggen på ett bord i vardagsrummet, just nu dekorerat med ett kort av Liza Bengtsson och ett Peace märke som jag köpt hos, Garden flow shop ,en trädgårdsbutik här i stan.
 
 
 
 
Så var det onsdag, mitt i veckan
 
Hos We decor life, är veckans utmaning - Vårlängtan. bilden ovan är mitt bidrag
 

Kommentarer:

1 Mia:

Jag älskar verkligen dina bilder, de utstrålar ett lugn och en harmoni som jag behöver se, varm och stor kram till dig!

2 bia:

Läckert fönster !!!
Vi har tittat på tapeter idag...inte lätt i tapet jungeln...
När åker ni ?
Bia

3 Annelie / blomsterochbakverk:

Det är verkligen härligt med den där grönskande kraften!

Kommentera här: