En flicka så söt

 
 
En flicka så söt kom lite sakta fram till trappen där jag satt.
Mina resekamrater satt alldeles i närheten och vi hade nyss kommit tillbaks till hotellet efter en utflykt.
Nyfiken blick och en av alla dessa barn vi mötte på vår resa och jag funderar vad hon tänkte om oss?
En massa tjejer och kvinnor från fjärran land som talade ett okänt språk.
På besök en liten by vid Mekongdeltat och The 4000-Island.
 
Sådana funderingar går det aldrig att få några svar på.
 
Jag tröttnar aldig på dessa möten med barn och människor, inte en chans
Hoppas du vill fortsätta att se!
 
 
 
Måndag och ny vecka!

 

Kommentarer:

1 Bp:

Hon tyckte nog att ni var lite exotiska men trevliga. Hon ler ju!

2 Lillgarden:

Härligt! Magisk resa du varit på!

Sv: Ja man borde få vila lite själv med men det är lätt man glömmer bort det i allt annat.
Men nu är barnen friska iallfall, hoppas det håller sig nu!

Hoppas du haft en bra dag!

3 LÁrt de Vivre:

Vilken resa ni gjort, verkar så intressant

kram Kajsa

4 Mia:

Jag tröttnar inte heller på dina möten med dessa människor! Tack för att du delar med dig...igen ;)
Kram på dig

Kommentera här: