En stol i köket

 
 
 
 
Stolen i köket blev min plats för kokboksförvaring, det är bara att konstastera efter flera år.
Mitt kök är inte så stort, men jag har aldrig riktigt på allvar letat någon hylla till det här lilla väggutrymmet.
Det är väl lätt så det blir, när något fungerar bra ändå.
 
Har ni märkt hur solen har börjat leta sig inomhus allt tidigare.
& igår hade vi en underbar solskimmrande dag, här i min stad.
 
 
 
 
 Ha en fin onsdag!
 
Det här är mitt bidrag till Decorlifes utmaning - Sittplats
 
 

Kommentarer:

1 Mia:

Varför ända på nåt som funkar alldeles utmärkt....och snyggt dessutom ;)
Kram goaste Lissen

2 bia:

Det där är ju jättefint...gamla lådor är väl himla coolt!...jag älskar gamla lådor....
Kram bia

3 Helén i Vilrummet:

Så länge man tycker det funkar så passar det väl alldeles utmärkt. Dessutom blev det ju ett vackert stilleben.
Och ljuset, ja visst är det på väg tillbaka :-)
Kram Helén

4 Anna:

Trälådor har en sådan charm att man blir varm. Ditt koncept är ju bara så rätt. Mmmmm ljuset tilltar.

5 Bp:

Varför ändra på ett vinnande och dessutom snyggt koncept!
Grattis till solen. Skicka gärna ned några strålar. Här är bara grått...

6 Hem ljuva hem:

Vacker stolmed vacker låda. Passar jättebra tillsammans tycker jag. Kram Pia

7 TantGlad:

Så vackert med stolen och böckerna.
Ja solen välkomnar vi varmt. Det är bara en sak.........den avslöjar en massa haha.

8 Malin:

Men det är ju både snyggt och praktiskt, bara lyfta lådan åt sidan om du behöver pallen.

Låt stå! :)

Kommentera här: