Gryning

 
 
Minns tillbaks en dag vi fick kliva upp i gryningen för att lämna Mekongdeltat och The 4000-Island.
Stillhet och en sol som sakta var på väg upp med alla sina skiftningar.
Vi stod där på rad nyvakna och delade den vackra stunden.
 
Idag är det likadant, men mitt alldeles egna gryningsuppvaknande utan ett dugg stillhet.
På väg mot jobbet i full fart med trötta ögon.
Tänker ta en promenad på slingrande vintriga stigar.
 
Dags att ge sig iväg .............................................
 
 
 
Må så gott!

Kommentarer:

1 Ninni:

Så vackert, vilken färg

2 Lillgarden:

SÅ vackert!

3 Cathrine :

Så fint , så vackert, så härligt det ser ut!
Förstår din längtan till detta.
Här hemma i kalla nord har vi det tufft nu med mörker och vinter och kylan
Man blir trött och nött i alla hörn och kanter
Vi går dock mot en ljusare tid även här och det längtar vi mycket efter
Jag sitter och sorterar papper, Leif renoverar på i allrummet.
Andreas kommer snart med lilla fyrbenta Saga som vi ska passa medans han är i Göteborg i nästan dryga veckan.
Hoppas hon kan komma till ro hos oss..
Kram min vän och sköt om dej♥

Svar: Vad ni fixar och renoverar, så fint ni kommer att få. Och ordning på alla papper. Skulle jag behöva också. Gillar mycket mina bilder som gör att jag kan se på mina minnen. Tiden nu är härlig med allt ljus som återvänder. Bästa tiden väntar och varm kram till dej min goa vän ♥
Lissen

4 tankar o bilder:

Vilken himmel säger jag bara! :)

5 BP:

Verkligen otroligt vackert. Den utsikten kan man nog leva länge på...

Kommentera här: