7 x bra saker som hänt i veckan

 

Saker jag gillat:
 
En veckans semester just nu, hinner dricka kaffe långsamt och länge medan jag läser morgontidningen.
 
Vädret, har varit helt underbart. Den ljuvliga sommarfeelingen som äntligen kom.
 
Familjefotografering av hela underbara dotterns familj ♥. Svårt, utmanande och mycket roligt.
 
När det växer och gror, i blomkrukor hemma och i stugan. Tala om växtkraft
 
När en vän ringer och frågar om han ska köpa den där solstolen på stora varuhuset som jag pratat om. Och nu var den på rea. Har invigts med bokläsning i skuggan.
 
Susa fram på cykeln, helst på grusvägen till stugan. gillar knastret, men vägen in till stan är också fin
 
Träffa vänner, surra, skratta åt struntsaker. Prata om livet, även om det jag är ledsen över. Tröstefullt.
 
 
 
Ha en härlig söndag!
 
 
 
 
 
• Kategori: StillebenTaggar: Blomsterpill, Skapande, Syrener, Vackerhet; • Kommentarer (4)

Kommentarer:

1 bia:

i går var vi på Hamnfesten...och vet du vem vi träffade....din väninna Erené (tror jag hon hette)...vi satt vid samma bord och tog en öl...det var en lyckad fest, roligt hade vi och timman blev sen...tur att vädret var soligt och varmt...för nu blir det sämre...
Hoppas du har det bra nu på semestern ;))
Kram

2 BP:

En kul lista, ungefär som EvaTrillians Tacksamhetslista som hon och många till lägger upp på måndagar. Ett fint sätt att minnas.

Å visst var/år vädret helt underbart!

3 Anneli - A'la Foto:

Låter härligt och vilken vacker bild!!

4 Timeoftiger:

Härlig lista.

Kommentera här: