Röda stolar och ett litet bord

 
 
Igår njöt jag i mitt lilla paradis, där det inte finns vatten eller el.
Alla fina planterade blommor och dom lite vildvuxna träden runt omkring som omsluter.
Vildvackert ♥
 
Glädjen över denna lilla skatt som jag får rå om i två år till.
 
Idag har jag svept fram som en virvelvind, skrivit listor, handlat och stått i köket för att förbereda inför morgondagen.
Här är allt lite huller om buller just nu, men snart så är jag klar.
Imorgon far vi på en minisemester, 3 små grabbar, föräldrarna och jag.
Och på gården som vi ska bo på, där finns en del djur.
Längtar efter att grabbarnas miner, det får mej att le
 
 
 
  Tusen tack för alla fina ord som ni lämnar...
 

Kommentarer:

1 bia:

Hoppas ni får trevligt på er minisemester ;))
Jaa du, sommaren kom av sej liksom....
Kramis

2 BP:

Då önskar jag dig en riktigt fin mini semester. Hoppas att ni får riktigt bra väder där ni kommer befinna er!

3 Cathrine:

LyckaTillPåMinisemesterKram😉😉

Svar: TackVÄNNENÅkerMedMinaFina ♥
Lissen

4 Helena:

Jag tycker mer om det vildvuxna än den organiserade trädgården. Vackra på var sitt sätt, men tycker om de intryck den vildvuxna trädgården förmedlar. Tänker att det är en vacker oas du har. Men bara två år till..?

Kommentera här: