Carneval ~ Playa del Ingels

 
 
Musik och gatorna fylldes av glada människor.
Carneval i Playa del Ingles och det var folkfest.

Tusentals utklädda och vi stod där på trottoaren länge länge och fick vara en del av festen.
På vårt turistvis.................
 
 
Nu är jag hemma igen efter en solig vecka i lugnt tempo.
Att se carnevalen var nog det mest fartfyllda.
 
Men en väldigt skön vecka där vi fick umgås, mina föräldrar och jag
& läst en massa pocketböcker i solstolen.
 
 
 
Ha en fin fredag!
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Vad härligt att ha möjlighet att resa med dina föräldrardina dina

Svar: Är glad att jag har den möjligheten. Ha en fin helg!
Lissen

2 bia:

Men hallå...välkommen tillbaka ;)...hoppas ni hade det trevligt...har du sett så långt våren har kommit ;)
Här blir det tyvärr inte mycket tid till solen ;(
Trevlig helg!
Bia

3 BP:

Välkommen hem från Playa del Ingles. Det måste ha varit en total kulturkrock för dig med tanke på vart du annars reser till. Men för dina föräldrar var det säkert en härlig upplevelse och du kunde umgås med dem och bli solbränd på köpet hoppas jag;-)

Kommentera här: