Saker jag tänker på

 
 
Det snöar för fullt och förut i veckan så tog jag fram cykeln och susade fram som om jag vore typ 13 år.
& så har jag bytt till sommardäck på bilen.
 
Att jag ska jobba åtta dagar i sträck och hukar mej för influenser och magsjukor som går på jobbet.
 
En annan grej som jag ska göra är att ha en fotoutställning med porträtt på Kulturmagasinet i Sundsvall i april. Spännande härligt. Men blir lite nervös och självkritken sätter in, jante jante (Som tur är missar Jantes giftpilar lite och några bilder är jag nöjd med). Och skärpan kan man diskutera på några bilder, men gillade känslan.
 
Och utställningen ska heta : PEOPLEwithFLOWERS. Varför då sade min dotter, varför på engelska? He, mumlade jag, det låter tuffare.
 
Borde klippa håret, få en antydning av fluff, som jag brukar säga till hårfrissan.
 
Och så gillar jag att läsa böcker............ och att fota dom ...............
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Gärdsmygen:

Så många härliga bilder jag tittat igenom nu! Det var längesedan jag besökte dig och insåg det framförallt när jag såg lille O som inte är så liten längre !! Tack för titten, det var trevligt!

2 bia:

Jaa inte gillar jag vädret inte....blötsnö nu när man vill ha riktig vååår....men det är bara att gilla läget.
Kul med foto utställning ;)....hoppas det kommer mycket folk på söndag till loppisen i Parken fast det ska komma mer snö...håll tummarna ;)
Kram bia

3 BP:

Du har snö, vi har regn. Suck.
Hoppas du klarar dig från alla sjukdomar som går just nu. Å stort GRATTIS till utställningen!

Å vad gäller frissan - det är ju bara att palla sig iväg;-)

Kommentera här: