10 x helgen

 
 
Hamnade sådär trött i soffan igår kväll, musklerna värkte lite.
Håret rufsigt och träningsoverallen var på och jag började summera, vad som hade hänt i helgen.
 
Helgens mys. Åkte iväg och fikade med gullig vän. En sådan där som får mej att både le och bästa allvarssnacket
Helgens målarfix. Oljade in altaner och trappor i stugan. Ett energiskt flow innan jag skulle iväg och jobba natt.
Helgens letande. Hittade en present som jag ville skulle bli sådär omtänksamt rätt
Helgens godaste. Min mammas hembakt mumsigt goda muffins med mazarin smak. Bild ovan.
Helgens lärorikaste. Lördagens workshop med porträttfoto i befintligt ljus. Åh så kul.
Helgens träning. Muscle challenge. Jo det känns
Helgens bästa destination. Till stugan igår, hela gänget, 7 vuxna och 3 barn, grillning, fika, såpbubblor och sol.
Helgen arbetsinsats. Fyllt på jord, grävt, vattnat och satt frön i planteringslådor. Nu kan det få växa. Spännande
Helgens mest ledsammaste. Att mamma har så ont och har svårt att gå, då och då.
Helgens mest avslappnande. Soffan här hemma, tv och lite gott att äta
 
 
 
Ha en fin start på veckan.
Vad har du gjort i helgen?
 

Kommentarer:

1 bia:

Så mycket du har åstadkommit i helgen ;)....jag har varit en sväng till landet och en sväng till Ikea...sen har jag inte hunnit mycket mer...vart går din tripp ?
Kram

2 ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt :D

3 Lillgarden:

Vilken rolig liten lista!

Sv: Ja visst är det skönt att ta det lugnt med och bara njuta lite!
Hoppas du haft en bra dag!

4 BP:

En riktigt rolig lista med undantag att din mamma har ont när hon går. Inte roligt!
Ha en bra vecka nu!

5 Gärdsmygen:

Å vad det där såg gott ut! Blir fikasugen!

Kommentera här: