Elin, min dotter ♥

 
 
Förra sommaren så hade jag med mej ett fång blommor till min älskade dotter.
Inte som en bukett till henne till att börja med.
Hon visste om mitt fotoprojekt med blommor och hade lovat att ställa upp
 
Vi skrattade tillsammans och funderade hur det skulle gå att få till.
Det blev så bra till slut och jag ska inte berätta allt om hur vi tokade oss
och med fånget av alla blommor som gled lätt på sned.
 
Och dina glitterögon var det bästa av allt, min Elin ♥
 
 
 
 
En onsdag som kommer att fyllas av mycket som jag måste hinna med!
Och en väska som packas.
 
Ps En bild som var med i mitt projekt PeopleWithFlowers Ds
 
 
 
 
• Kategori: MänniskorTaggar: Blommor, Flowers, PeopleWithFlowers, Porträtt; • Kommentarer (5)

Kommentarer:

1 Life of Johanna:

Så fin bild

2 Mia:

Så oerhört fin bild...och med ögon som verkligen sprider lycka och glädje, kärlek till er, kram fina du

3 BP:

Otroligt fin bild på din dotter! Du är en himla duktig porträttfotograf, det har du verkligen visat många gånger!

4 Anneli - A'la Foto:

Ett härligt och varmt porträtt på din fina söta dotter! :)

5 Lotta:

Underbart porträtt :)

Kommentera här: