Fina coola Vidar

 
 
En liten kille, med coolaste frisyren och bakom luggen glittrar fina ögon.
 
 
Igår var jag med på en workshop med inrikning på porträtt. Så roligt och lärorikt.
Den var bara i några timmar, men vi hann pröva hur befintligt ljus påverkar bilden.
Pedagogiska "lärare" som med glimten i ögat visade på tänket för en bra porträttbild.
& sedan gick vi omkring i Kulturmagasinet och testade och prövade oss fram.
Fotade en hel del och bilderna på lille Vidar är några bilderna som jag hann med.
 
Hoppas på en fortsättning vid senare tillfälle och trevligt med fikat efteråt, där jag hann prata med några som jag knappt bytt något ord med förut
 
 
Och idag blir det en dag att tycka om....... strålande sol .......
 
 
• Kategori: BarnTaggar: Porträtt, Svartvitt, Workshop, Workshop fotografering; • Kommentarer (5)

Kommentarer:

1 Åse:

Ljuvliga bilder på Vidar. Kram åse

2 BP:

Det är faktiskt lite Yohio över den killen. Gillas skarpt! Å att han ställde upp som fotomodell tycker jag är helt suveränt!

3 Mia:

Fantastiska porträttbilder men det förvånar mig inte, du är suverän med kameran. Kram på dig

Svar: Tack fina du. Du gör mej alltid så glad och är så peppande. Kram ♥
Lissen

4 Lizzan:

Superfina bilder på en fin kille! Vad roligt med workshop och att träffa likasinnade!

Svar: Tack Lizzan. Ja verkligen kul med workshop. Vill göra om det. Så kul
Lissen

5 ♀ R E V O L T E N ♀:

Jooo väldigt söt bar han ^^

Kommentera här: