Låta ögat fastna för detaljer!

 
 
Det där att promenerara omkring och tiden är min och jag har inte bråttom.
Låta ögat fastna på detaljer, stanna till, fascineras och fundera.
Åh vad jag tycker om det.
 
Mitt i allt det här, så hördes fåglarna från havet med sitt speciella vemodslängtande ljud.
Musik från barerna.
Allt som i en trivsam ljudmatta i distans när jag promenerar fram.
 
 
Och tänka när jag såg männen sitta där på bänken att dom ser ut att må gott och dom pratade ivrigt med varandra, fast det just inte syns på den här bilden. Men dom satt kvar på exakt samma plats när jag vandrade tillbaka en stund senare.
 
 
 
 
Godmorgon mina vänner, ha en fin dag!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Malin:

Jag har börjat fastna lite för gult nu, gillar bilden med citronerna!!

2 Malin igen:

Föresten läckert med den flygande fågeln som extra detalj på bilden med de filosoferande gubbarna :)

3 Linnea Östedt:

grymma bilder!! ha en bra dag

4 bia:

Gubbarna på ljugarbänken, hihi...tycker också gult är fint...lyser upp lite ;)
Kom gärna in till min loppis...nu har jag knökat med mer saker...både fjolårets och nya...kläder, zinkbalja, korgar, broderade dukar, kannor...och annat smått o gott ;))...du är iaf välkommen om du har vägarna förbi...ska ha öppet den här veckan om vädret är bra, för det får inte regna, för jag har saker utanför boden också....
Kram bia

5 Eva:

Åh, vad fina bilder och inläggen är trevliga att läsa :) vet inte riktigt hur jag hittade hit och undrar egentligen under vilken bloggportal du ligger? Pinterest har jag för mig att jga haft men pixl...finns så himla mycket sajter ju :(

Svar: Hejsan Eva, vad glad jag blir över dina ord och hoppas att du tittar in igen. Jag är med på blogg.se, är även på pinterest och instagram under namnet lissento.Finns en oändlig mängd sajter, svårt att hinna med.

Trevlig helg!
Lissen

6 BP:

Förstår att du fastnade för den bilden och hela situationen. Två panschisar som trivs med livet och diskuterar världshändelser. Kollade du skodonen på herrarna! Så himla skönt:-)

7 Eva:

har haft en blogg på Finest.se...en sk medlemsblogg..men fattade inte riktigt hur den funkade och lade ner efter en tid då den inte gav så mycket fler kunder sas. Har skrivit en liten bok en gång som finns på bibblan bla så det är jag lite stolt över . Extra skoj att du beskriver London. Drömmen är att flytta dit i höst. Nu är planen att skära ner surfandet och försöka hitta tillbaka till tiden FÖRE I-phone :)

Kommentera här: