Konstrundan ~ Wiforsens gårdsbutik

 
 
Ser alltid fram emot konstrundan i trakterna runt Sundsvall.
All denna kreativitet som blommar och så maklöst mycket fint och jag önskar att plånboken var lite större.
För man vill ju också gynna dom lokala konstnärerna.
Tillsammans med fina vänner så blev det besök på flera platser och vi letade oss fram till några med den speciella kartan som var framtagen.
 
Att stanna och fika någonstans är ju också en självklarhet,
 
Ett litet fint print blev dagens inköp hos rara Elisabeth som har Wiforsens gårdsbutik.
Mina vänner gjorde också några fynd under dagens tur hos olika konstnärer.
 
 
 
Som ni ser, så var vi inte ensam och emellanåt var det trångt i rummen.
Folk i alla åldrar som var lika intresserade av konst och all sorts skapande..
 
 
 
Ha en fortsatt skön söndag!
 
(Jag körde inte bilen på årets runda, för jag kom hem vid tre tiden inatt från min resa. Lite trött var jag, men klart värt att kliva upp för dagens roliga utflykt.)

Kommentarer:

1 Cathrine:

Trevligt att få fara runt med er. Jag hade också önskat en stoooor plånbok liksom...😊😊😊kram

2 BP:

Då har du landat mjukt i din hemstad igen ser jag. Helt i din smak efter Englandsresan kan jag tänka mig.

Kommentera här: