Mitt lilla enkla paradis

 
 
Mitt lilla enkla paradis utan vatten eller el.
Men tycker om det så mycket, att påta på bland växter eller att sitta och relaxa med kaffekoppen i min hand.
 
Lite vildvuxet där nu, fastsän jag rensade i dagar innan min resa.
Idag ska jag försöka få igång gräsklipparen, men vet inte om jag har rätta knycket.
Dessutom spelar vädergudarna en viss roll, regnskursvarningar utlovas i media.
Får se om jag lyckas hinna före.
 
 
Och häggen blommar sådär intensivt och vackert längst ner på tomten.
 
 
 
Ha en fin lördag!
 

Kommentarer:

1 Louise:

åh så mysigt :)

2 BP:

Gillar ditt lilla paradis. Å så litet är det väl ändå inte. Vildvuxet gillar jag också, betydligt mera än ansat faktiskt!

Njut medan du kan!

3 Lillgarden:

Vilket härligt liten paradis!
Trädgårdar är underbara och bra platser att tanka energi och kraft på!

Sv: Mannen min är inte den sortens man som lagar mat och fixar och donar med saker som rör hemmet tyvärr.
Men skönt att jag kunde få vila lite iaf!

Hoppas du har en fin helg!

4 bia:

Så mysigt det ser ut ;)...och visst doftar häggen gott ;))...påminner mej om barndomen...
Ha en fin kväll och mors dag i morgon ;)
Kram bia

5 Gina Bäck:

Helt underbart!

6 Basilica/Maud:

Din lilla stuga ser helt fantastisk ut. Fånga stunderna där.

Kommentera här: