Vackra Stockholm

 
 
Promenad på Söder och jag har varit på platser som jag bara hade hört talas om förut
Som här uppe på utsiktsplatsen Fåfängan som visade höstvintrig skrud.
Vackert som bara den och lindar som står där stramt ståtligt.
 
Och vilka härliga dagar jag har haft i Stockholm med fina människor.
Min rara kusin Ann och härliga Fia har sett till det varsin dag.
Strövat omkring mycket och är fylld av platser jag besök, fina samtal och upplevelser
 
 
Kom hem med tåget kl 22 och innan jag hann packa upp så tickade klockan på snabbt.
Men fler bilder ska redigeras från allt härligt jag uppplevt i vackra Stockholm
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Timeoftiger:

Stockholm kan inte bli annat än fint när du fotar. När kommer fotoboken?☺

2 bia:

Visst är det roligt att åka ner till Stockholm ibland...men lika skönt att komma hem också ;))
I morgon står jag och säljer på loppisen i Birsta för sista ggn i år ;))...sen stänger han stället...kommer att stå där till 17-18 tiden ;))...ville bara tala om det...du kanske känner någon som gillar loppisar ??
Kram bia

3 BP:

Å vilket fantastiskt väder jag hade beställt lagom till ditt besök:-)

4 Ida här och nu :

O va härligt! Jag önskar mig en helg i Stockholm. Och bara gå runt där och inte göra någonting. Kram

Kommentera här: