Företagsbilder ~ Eva och Maria

 
 
Blev överraskande tillfrågad för ett tag sedan att ta företagsbilder.
En spännande utmaning som jag inte kunde säga nej till, nära Eva ringde mej och frågade.
 
 Eva och Maria hade bestämt den vackra fotoplatsen sedan länge.
Utifrån den så fick jag flera fotoideer som tjejerna var med på.
 
Vädret var med oss och så roligt vi hade.
 
Här är några av bilderna
 
 
Stort lycka tjejer, med ert företag Elit-Massage
Det kommer att gå så bra med er proffsiga inställning och långa erfarenhet som diplomerade massörer
 
 
Ha en fin torsdag
 
 

Kommentarer:

1 BP:

Vad kul med ett riktigt fotouppdrag! Nu är du officiellt ett proffs:-)

2 bia:

Härliga bilder !!!
Vad kul att bli tillfrågad också ;))
Tänkte också tala om för dej att på söndag kommer jag och många fler stå och sälja på en "nyöppnad" loppis i förre detta JYSK lokaler...ska bli spännande (men det är en hel dag och det är jag inte van, hihi)...få se hur det går !! Om du är ledig och kanske åker till Birsta skulle det vara kul om du kom förbi och surrade en liten stund ;))....ha en fin kväll !
Kramis

Svar: Hejsan Bia. Jag skulle gärna ha kommit och surrat lite. Låter spännande med ny form av loppis och jag önskar dej lycka till. Jag har jobbarhelg och hinner nog inte medKram
Lissen

Kommentera här: