Att ha fått en brevvän

 
 
 
Kan inte komma ihåg när jag hade en brevvän. Måste ha varit i mellanstadiet.
Men tack vare instagram så har jag nu fått en ny vän i Sankt Petersburg i Ryssland.
 
Känns roligt och lite spännande att få lära känna en ny människa brevledes.
 
Sitter nu på tåget och landskapet utanför mej susar förbi i hastig fart.
På tågstationen träffade jag en gammal vän så nu ska jag gå till resturangvagnen och dricka kaffe och ha en stunds härligt surr.
 
 
Ha det så gott, allesammans!
 
 
Ps Mitt instagramnamn är lissento, om ni vill följa mej Ds
 

Kommentarer:

1 BP:

Sådant är kul! Men ni mejlar väl till varandra eller skickar ni "riktiga" brev?

2 Lydia:

Vad roligt med en brevvän!

3 MATILDA ROSQVIST:

vad kul!! :)

4 Lillgarden:

Men så häftigt med en brevvän! Riktiga brev på postlådan! Håll fast i den!

Kommentera här: